Tuesday, July 5, 2011

tiba-tiba






baru buka buku nak study,
tetiba pulak teringatkan seseorang...
rasa rindu sangat kat orang tu..
bila agaknya dapat jumpa dia ni..
hmm...orang tu jauh sangat nak jumpa..
bila ingatkan dia, rasa nak jumpa je..
~~miss you~~

rindu sangat dengan kawan2 kat kampung...
cuti nanti jumpa ya....

5 comments:

PinKy MoMMa said...

hi aeda ;)
sape la yg dirindui tu hehe

aeda said...

hehee..someone kak pinky...tapi ntahla..malas la nak fikir..orang tu tak rindu saya kot..

cik tehaa said...

orang kata kalau kita ingat kat orang, orang pun ingat kat kita ;)

cik tehaa said...

kata orang if kita ingat kat orang, orang pun ingat kat kita :)

aeda said...

betul ke?? tapi orang tu macam tak ingat saya je..huhu..sedey..:(