Monday, July 25, 2011

basikal oh basikal

assalammualaikum....
hai semua

petang tadi kan, kuar dengan member
kita pegi Taman Botani Putrajaya
teman kawan nak pegi main basikal..heee
 
saya tak main la...
tak reti nak main basikal..hahaha
sudahnya saya jadi pembonceng je...
dulu pernah nak belajar main basikal
tapi, asyik jatuh je
dah malas la pulak...
sudahnya sampai sekarang xreti..:(
 
ni lah member pegi Taman Botani petang tadi.. Nis & Jura
 
tadi pegi dengan member rumah...
best, dorang ni pandai main basikal..
jeles juga...
ada la nak try bawa basikal tadi
tapi takut jatuh..huhu
tak jadila nak bawa basikal..
 
apa nak tulis lagi ye..hehe
tak pe la, sila la lihat sedikit gambar2 petang tadi..:)
 
 hahaha..aku jadi pembonceng je..

kalaulah aku reti main basikal..hee

 mereka yg suka ambil gambar..hehee




hahaha..reti ke nak bawa basikal tu







   

6 comments:

cik ayin said...

wahh..bestnya..minat gila berbeskal ni

eyida said...

@cik ayinminat ke??hehe..lain kali boleh g main basikal..sy xretila..hahahaha...

aTy _faRed~ said...

jadi pembonceng agi besh tau... tak yah penat2 nak kayuh.. hahaha

eyida said...

@aTy _faRed~ hehehee...best jugala..xpayah nak fikir nak kayuh..:)duduk je...hihi

アヌム ちゃん said...

alala seriyes x reti bawak beskal ke..heee..pelan2 la belajar..akk dlu lambat gk bru tau nek beskal..drjah 4 baru tau kot..heee..

eyida said...

@アヌム ちゃん hehehe..betul tak reti nak bawa basikal..dah blajar dah tp masih xreti..huhu