Tuesday, July 19, 2011

APC

assalammualaikum
hai semua

pagi ini aku telah rajinkan diri untuk hadirkan diri ke Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) kat tempat kerja aku
semangat tu nak datang, walaupun aku tak dapat...hahaha
semangat nak tengok bos dapat APC
aku ni ntah bila la nak dapat..huhuhu

hehee, nak cerita pasal nak dengar ucapan ni
ntah napa dengan mata ni bila bab nak dengar ucapan je mesti layu..hihihi
tadi big boss berucap kat depan,
mata ni sabar je la..rasa nak pejam terus je..
dah la dewan sejukkkkk
sedap je nak tido...hahaha

punya lama big bos bagi ucapan
letih nak menahan mata ni dari terpejam...
tak sabar betul nak tunggu ucapan habis..
dengan kesabaran nak menahan mata ni dari nak terpejam,
akhirnya berakhir juga la ucapan big boss..hehee

tibalah pulak acara nak sampaikan anugerah
seronok tengok pegawai-pegawai yang dapat anugerah
tahniah kepada semua yang berjaya
doa-doakanlah aku supaya boleh dapat APC..hihihi..
kena kerja rajin2 ni

yang best kan, ada jamuan makan selepas majlis habis
hehehe..
sudah tentunya makan dulu sebelum balik ofis..:))



bila la pulak aku nak dapat APC ni??











No comments: