Wednesday, July 20, 2011

tengah malam pon boleh makan

assalammualaikum
hai semua

baru je selesai makan
alhamdulillah

ada orang murah hati bagi ikan talapia kat kita
seronok betul...
dah lama tak makan ikan ni..
apa lagi aku dan member aku siapkanla benda ni
tak boleh nak tunggu esok..haha
tapi aku tak masakla, member yang masak..
masak simple je..



ni la makanan untuk makan tengah malam..hihihi


kalau hari2 aku makan tengah malam, xlama la kegumukan padaku..hihihi








10 comments:

cik ayin said...

makan la bebanyak..bio besar lagi..hhaha

eyida said...

@cik ayin hahahaa..dh makan banyak tadi..kenyang ni...

hafiz hafizol said...

bak sini sikit ikan 2 lau xnak kena lempanggg *kejam

eyida said...

@hafiz hafizol nak lempang ye..kejamnya..ahahaa..dah selamatla habis ikan tu..klu nak len kali ye..:)

mMoOnN aAlLeEaA said...

sedap.ikan talapia goreng.dah tu letak sambal, memang sedap...

eyida said...

@mMoOnN aAlLeEaA memang sedap..:)

アヌム ちゃん said...

kalau lapar, mkn malam2 mmg bestt..heee

eyida said...

@アヌム ちゃん hehehe..memang best..dh asyik makan tengah malam je..xtau la mcm mana kalau gemuk nt...:)

sri juju said...

nyum2 , tapi sedap ke ikan tu ? sri tak pernah mkn :D

eyida said...

@sri juju sedapla...sri kena try la...:)