Monday, July 11, 2011

cik ayin yang best

assalammualaikum...
hai semua..
selamat malam...
tadi ada kawan twitter buat entri tentang saya dalam blog dia..

ahad lepas jumpa dia ni..hehe...eh semalam la
jumpa dia..
seronok jumpa dia..
mula2 tu segan la juga
tapi bila dah jumpa, dia ok je..so, saya pun ok la juga..:)
ni la dia orangnya

nama dia AYIN


tak sangka dia nak jumpa saya..
ingatkan dia gurau je nak jumpa..
rupanya betul nak jumpa..hee..
dia ni best.. comel pon ada..suka3x..
tak kisah pon dia cakap saya ni kecik..
coz dia ni pon bukannya besar sangat..hee...
besar skit je dari saya...jangan marah

CIK AYIN nanti jumpa lagi ya..:)










2 comments:

cik ayin said...

amboi..kemaen dia..haha

aeda said...

hehehe..sekali sekala apa salahnya cik ayin..