Friday, June 3, 2011

kenapakah???

assalammualaikum...
selamat pagi semua
nak update sikit je..heehee...
ntah napa sejak akhir2 ni saya rasa asyik berdebar-debar je...
tak tau la napa... adakah sebab saya tak cukup rehat atau apakah??
saya pun tak taulah... rasa sakit sangat kat dada ni..
kenapa?????
sometime cepat sangat terasa..
sometime juga malas nak layan karenah kawan2...
tak suka macam ni...:(

kawan2 apa saya nak buat ni???

8 comments:

Bella Bell said...

kenapa ni sayang? tak mau la sedih2 ea..chill2.. :)

aeda said...

xtau la bella..
xtau sngt2...:(
xtenang hati ini...

Bella Bell said...

aeda doa banyak2 ea... mintak di tenangkan hati.. insyaALLAH DIA akan tenangkan hati kita..

ok dear :)

aeda said...

thanks dear...:)

アヌム ちゃん said...

maybe tak cukup rehat kot? huhu~btw, have a nice weekend :)

aeda said...

mungkinlah..hehe.kena cukupkan rehat ni..
thnks ya..

Elie Lily said...

kena dan kenapa?

p/s: be chill ya sista! :)

aeda said...

elie:xtahu la kena dan kenapa? sejak akhir2 ni sllu rasa mcm ni...penat kot..:(