Thursday, June 16, 2011

~~geram+marah~~

hai semua..
apa kabar??

letihnya la kepala ni, banyak benda nak fikir..
lebih2 lagi ada je orang yang saja nak naikkan kemarahanku..
dah cukup bersabar dah ni...
ya allah berilah kekuatan kepadaku..
tak suka nak marah2 orang tapi bila orang buat kita marah, adush..
sakitnya hati ini...
nak je aku hamburkan kemarahan ni kat orang tu
tapi kena bersabar



nasib baikla masih mampu bersabar


~bersabarlah wahai aida~
~jangan marah2 ye~

1 comment:

aboyandnick said...

Ok hari ni kami akan kongsikan anda mengenai
"sejarah tentang makanan iaitu pai".
pernahkan anda tahu dari mana datangnya pai ini ???
untuk mengetahui dengan lebih lanjut jom kita bersama berkongsi di:
http://dapurbujang-aboyandnick.blogspot.com/2011/06/sejarah-tentang-makanan-pai.html
Persoalan ini harus dirungkai....
jom kita tengok sama2, jangun lupa follow blog kami untuk mengetahui lebih banyak lagi....