Sunday, April 3, 2011

rezeki


alhamdulillah...

murah sungguh rezekiku semalam dgn kwn2..

pagi2 sudah menjamu selera dengan sup ayam...hehehe..

tengah hari pulak dijamu makan tengah hari kat rumah kawan..


alhamdulillah...

sekali lagi, di kala tiba di rumah, kawan baru balik dari kampung ajak makan…

dah kenyang sudah ni.. huhu… tapi demi untuk tidak menghampakan kawan, makan la juga…

sudah tak terlarat mau gerak, kenyang sangat2..

di malam hari, makan lg..

sedapnya makan buras+ayam lengkuas+udang goreng


buras

Alhamdulillah…

Rezekiku semalam makan banyak…

Kalau hari2 macam ni, tak lama badan boleh gemuk…

Ada orang kata badan aku dah naik..

Maknanya aku bertambah berisi…

Suka3x…hehee

7 comments:

aeda said...

makan..makan..makan...
alhamdulillah...

Warna Warni Kehidupan said...

wah wah wah..makan sedap nampak..

aeda said...

hehehe...
sedap...rugi kak ijan xda d rumah ari tu..:)

kAmi dAn mEreKa!! said...

kite panggil benda alah ni burasak. dy buat dari beras campur santan ke?
kalau tak salah lah, =)

aeda said...

betulla tu...
nak buatnya beras campur santan..
tp nak buat xtau la...hehehe..
tau makan je..:)

ousna90 said...

lebeh kurang macam "pulut dakap" nampak gaya ni..he he..dalam dy kosong eh aeda???

aeda said...

xda inti pun..dlm dia kosong ja..
pulut dakap tu cmna pula?