Saturday, April 9, 2011

chipsmore

nak gelak rasanya bila ada member kat FB kata sy ni chipsmore..

ari tu dok kata dia chipsmore... alih2 hari ni dia kata sy chipsmore lak.. terkena lak sy..

hahahaa... nak tau x napa dia kata sy chipsmore..

dok chat dgn dia tetiba je sy hilang...

nak wat mcm mana, bkn sengaja nak hilangkan diri

tp...............................

almaklumlah line boardband kat rumah ni, lembap sangat2..

kadang2 panas hati juga bila nk buka internet, lembap sngt2..

bersabar je la..

sedey betul....


4 comments:

Miss Tira said...

Broadband memang macam tu. Tapi pada pandangan Tira kalau kat rumah elok pakai Strymx je. Ramai-ramai boleh kongsi. Kalau selalu bergerak elok pakai broadband.

aeda said...

huhu..nak pakai strymx kena pasang talian rmh lak..ssh..kita ni dok sewa rmh je...terpaksala guna broadband..

Miss Tira said...

Kalau rumah sewa tak boleh nak cakap apa laa kan. Hehe.

aeda said...

hehehe..tula pasal..
bersabar je la dgn line broadband ni..