Saturday, April 9, 2011

bosannnnnnn

aduhai bosannya...

hari isnin xsabar nak tunggu hujung minggu... hari isnin mmg sllu mcm ni..

hujung minggu tiba, alamak bosanla plk.. bosan bila x g mana2 la..klu dpt kuar, happynya..;)

xtau apa nak buat.. nak kuar xda member plak..

member sorang g kenduri kawin..

yg lain lak ada temuduga.. gud luck my friend.smoga berjaya dlm temuduga tu..

dok terperap kat rmh je la jawabnya...

dh plan nak tunggu adik dtg rmh, blh ajak dia kuar tp...................

last minute cancel...

xdpt nak dtg lak, ada keja..........adushhh... bz btl adik aku ni..hukhuk

plan nak deko2 bilik dh xjadi..dh malas..huhu..yg sbnrnya mls coz xda org nk tlg angkt2 brg..hihi...

minggu depan nak balik kg lak... terpaksala plan nak deko bilik ditangguhkan lagi..hahaha..

nak deko apa la bilik tu ye... dah la bilik kecik...mcm mana nak buat....



2 comments:

Warna Warni Kehidupan said...

wah wah sama la kita bah

aeda said...

hehehe..
ya la....bushan sngt2...