Friday, November 4, 2011

pening

assalammualaikum
hai semua

setelah tiga hari tak pergi kerja, kepala ni dah pening..
bukan sengaja tak nak pergi kerja tau
tak pergi kerja pun sebab kena pergi taklimat dekat sabah & sarawak
letih sangat sangat
baru balik semalam tapi hari ini dah kena kerja
kerja banyak pulak tu
kepala ini dah berdenyut denyut
sabar je la...




4 comments:

aReLaN said...

oh,keje.mengapa ko slalu memeningkan kami.tkde ke keje yg tak png pale n tak letih.wuuuu

eyida said...

@aReLaN huhu..keja memang macam tu kan..terimala seadanya..huhu

Warna Warni Kehidupan said...

jangan pening-pening..mat ari raya ye..jaga kan rumate ku tu..susah ati dia skrg..

eyida said...

@Warna Warni Kehidupan huhu..insyaallah kak ijan..akan dijagakan roomate kak ijan tu...serabut juga ni..banyak benda mau fikir kan...selamat hari raya aidil adha