Sunday, November 20, 2011

majlis perkahwinan

assalammualaikum
hai semua

hari ini telah menghadirkan diri ke majlis perkahwinan kakak kepada budak rumah dekat kelang
memandangkan saya dengan kawan saya ni tak mempunyai kenderaan,
maka pagi-pagi lagi dah keluar tunggu bas
huhu
agak lama juga tunggu bas nak pegi KL
maka terpaksala menapak tunggu bas lain pergi ke putrajaya sentral pulak

dekat putrajaya sentral pulak
kita penat beratur tunggu bas
tapi ada pulak yang tak reti nak beratur
suka hati dia je nak pegi depan orang lain
tension betul jumpa orang macam ni
sabar je la..


layanla sedikit gambar di majlis perkahwinan ini hehe....
tak sempat nak ambil gambar banyak2...










bersama pengantin baru :)
semoga berkekalan hingga ke akhir hayat


4 comments:

Far8 budak baik said...

kakak budak tu dah kawen...
kau bila lagi kn...
hahahahahahaha..
ak nak gak rasa nasi minyakk
ngan air sirap tu...
hak3

eyida said...

@Far8 budak baikhahaha..nak tunggu aku tak tau bila lagi...jodoh tak sampai lagi...hehe

アヌムちゃん said...

smgt naik bas nak g org kawen..selamat pengantin baru kepada mereka :)

eyida said...

@アヌムちゃんtau tak pe kak..hehe..