Monday, November 14, 2011

letihnya :(

assalammualaikum
hai semua


tersangatlah letih hari ini
dengan kerja yang banyak
lagi...
nak mengadap orang-orang yang tak faham bahasa
amatlah menguji kesabaranku
penat nak menahan rasa marah kat orang


aku harap aku masih mampu bersabar






8 comments:

Azlan Hasan said...

sbar2..hehehe..kat tempat u ujan x??klu hujan its a good time to get sleep early..hehehehe :)

Regards,
-Strider-

eyida said...

@Azlan Hasanhehehe..dah cukup bersabar dah ni..kat sini hujan..best tido ni...

Elie Lily said...

sabarlah! tapi kalau dah tak sabar sangat tu, kasi smackdown je okay? :p

mMoOnN aAlLeEaA said...

sabar...sabar itu separuh daripada iman....hihihi

eyida said...

@Elie Lilykalau boleh, nak smackdown je tapi masalahnya tak boleh...huhu

eyida said...

@eyidadah cukup sabar dah ni..:)

mMoOnN aAlLeEaA said...

senasiblah kita ni

eyida said...

@mMoOnN aAlLeEaAsabar je la kita ye..huhu