Friday, August 26, 2011

selamat hari raya

assalammualaikum
hai semua


puasa dah nak habis
puasa korang macam mana?? ok tak? :)

lepas tu nak raya pulak
mesti dah ramai yang cuti nak balik kampung kan
bestla yang dah balik kampung
saya belum cuti lagi
hari ini last keja.. :)
kat ofis pun dah ramai yang dah start cuti

ahad ni balik kampung..
rasa tak sabar je nak balik..hehe
adik-adikku kat kampung sabar ye tunggu akak balik..:)
doakan perjalanan akak supaya selamat sampai ye..

ku pohon kemaafan kepada semua andai ada salah silap dan terkasar bahasa...
semoga semua bergembira di lebaran ini..

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua

korang cuti berapa lama??


2 comments:

wan_iz said...

Selamat hari raya jgk :)

eyida said...

@wan_iz selamat hari raya awak...:)