Monday, August 15, 2011

untitled

assalammualaikum
hai semua

hari ni dah masuk puasa yang ke-15
cepat kan masa berlalu

agak lama juga tak mengupdate blog
sejak akhir-akhir ni agak malas nak update..huhu
masuk bulan puasa ni,
ntah napa keja kat ofis banyak sangat
kadang-kadang tak larat rasanya
letih...
sampai kadang-kadang tu rasa nak marah je..hihihi..
nasib baiklah diri ini masih mampu bersabar...:)

ok la semua, selamat berpuasa ya...puasa tau..jangan tak puasa lak..:)
~~~nanti update lagi~~~


tak sabar rasanya nak balik kampung..hohoho



6 comments:

アヌムちゃん said...

mmg cpt kan tiba2 dh masuk ke 15 dh
nway selamat bpuasa :)

eyida said...

@アヌムちゃん tula pasal..cepat sngt kan masa berlalu...thanks..slmt berpuasa juga...:)

nazirah said...

hehe sbr ye mgkn nak piriet kot huhu ;)

eyida said...

@nazirah dah sabar dah ni..mungkinla kot..hahhaa

アヌムちゃん said...

aaa nak gak balik kg..sobsob..

eyida said...

@アヌムちゃん kak, jom balik kampung..minggu depan dah nak balik kampung..:)