Monday, August 8, 2011

tak best

assalammualaikum
hai semua

lama tak update blog...
macam mana puasa?? semua ok tak??
tak sedar, hari ni dah masuk puasa yang ke-8 
cepat sungguh masa berlalu kan..

semalam pegi buka puasa kat luar
ntah kat mana tempat tu..
tapi tak best..huhu
penat je kuar jauh2...
lepas tu makanan tak ada yang best..
tak tau nak pilih nak makan apa...sedih betul..
sabar je la..:)
bak  kata kawan kan, masak lagi best...hehee..


kat mana ye tempat yang best nak buka puasa??







10 comments:

Warna Warni Kehidupan said...

kat rumah kita la, mana lagi huhuhu

eyida said...

@Warna Warni Kehidupan heehee..ye la kak ijan..

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

selamt bersahur ,.."_)




excellence!

eyida said...

@hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock selamat bersahur juga..:)

Elie Lily said...

kat rumah sendiri adalah tmpat terbaik untuk berbuka puasa! nk2 lagi dgn family!peh!

eyida said...

@Elie Lily huhuhu..memangla best berbuka kat rumah..tapi puasa tahun ni tak dapat berbuka dengan family pon..dok jauh dari family...

アヌム ちゃん said...

aa akk pn bbuke simple2 je..dh puasa ke 12 pun..huhuu..

eyida said...

@アヌム ちゃん samala kak..masak simple2 je..huhu...tapi kalau dah hari2 masak je, bosan juga...:)

syakey said...

dh nak rayaaa pn XD

eyida said...

@syakey hehehe..ye la...tak sabar nak raya...:)