Sunday, May 15, 2011

anywhere..;)

hai..selamat petang semua...

petang ni saja nak upload pic smlam...

petang semalam kuar dengan member rumah..

bosan kat rumah, kuarla pegi alamanda..

huhu..kat mana lg nak pegi klu kat putrajaya ni..

alamanda je la...;)

hehe..klu ada kenderaan sendiri bolehlah pegi jauh sikit..

tapi almaklumlah kita ni guna kenderaan awam je...

nak pegi jauh tu susah sikit la...:)


ni lah pic semalam

...

....

.....


time baru nak kuar..:)


...

....

.....

......


dah nak balik......


ni lah member i kuar smlm

dah nak balik, smpt lagi ambl gmbr..huhuhu


tapi xda ambl pic kat alamanda la..ambl gmbr masa nak pegi and nak balik je..:)


2 comments:

AnAk dEneSor said...

wah2 bergambar sakan yea..hihihi

aeda said...

hehehe..mestilah..:)