Sunday, February 24, 2013

ohhh my EXAM

assalammualaikum

hari ini aku menduduki peperiksaan untuk paper yang keempat
subjek untuk paper keempat ini sangatlah membuatkan aku stress
matematik!!!!!!!!!
dari zaman sekolah dulu memang subjek ini la yang sangatlah aku tak suka
sangatlah payah untuk nak memahami subjek ini
aku harapkan agar aku lulus untuk subjek ni..huhuhu

satu paper lagi untuk minggu depan dan exam last untuk semester ini
tak sabar rasanya nak habis exam
subjek nak kena banyak membaca pulak
ohhh...banyak lagi yang nak kena baca ni
ada 6 hari je masa nak baca sebelum exam..huhu

apa apapun aku harapkan aku lulus untuk semua subjek semester ini

2 comments:

anumuchan said...

dh lama abes xm ni..lamanya cuti berblog heeee

eyida said...

exam dah habis dh..ni nak tunggu result plak..hihi
lagi 3 minggu kuliah dah nak start..