Saturday, February 11, 2012

rindu nak makan ni

assalammualaikum
hai semua

rindunya nak makan buah ni
agak lama dah tak makan buah ni
mak, rindu nak balik kampung

buah bambangan

gambar ihsan dari google



tak sabar nak tunggu adik balik sini
harap-harap dia bawa buah ni




mood:rindu nak balik kampung :(

7 comments:

aReLaN said...

rindu gak.lama tak makan.kalau balik rumah nenek mesti habis la kat atas pokok depan rumah kitorang kejekan.hahaha

eyida said...

@aReLaNbestnya..bila nak balik kampung?hehe..nak join... :)

fyna said...

AIK..XPERNAH PON DENGAN NAMA BUAH TU =.=

eyida said...

@fyna tak pernah ke?hehe...sedap buah ni :) dah lama tak makan..

elieynz said...

kenapa? why? kenapa harus bambangan? terliur aku.. terasa sudah di tekak ni, rasa dia.. adui..

Iffah Afeefah said...

Xpnh mkn
sdp ke

eyida said...

@elieynz di sana senang kau mau dapat ba..aku lama betul sudah tak makan ni bambangan