Saturday, December 3, 2011

hari ini pun kena kerja

assalammualaikum
hai semua

ingatkan minggu ni tak perlu datang kerja di hujung minggu
tapi..aku kena datang juga..huhuhu..
banyak sangat kerja yang nak kena siapkan

baru berangan nak pergi jenjalan
nak pegi jumpa kawan
tetiba semalam bos plak minta kita datang kerja hari ini

nak buat macam mana kan
tak nak datang, bos dah minta kita datang
gagahkan diri juga nak datang kerja hari ini
walaupun diri ini agak malas nak datang

bertekad agar kerja hari ini siap!!!
minggu depan kerja lain pulak menanti

selamat berhujung minggu/bercuti kepada yang tak kerja
selamat berkerja kepada yang kerja





6 comments:

gnesop.com said...

pekerja cemerlang tu.. :)

eyida said...

@gnesop.com tak ada maknanya..bukan pekerja cemerlang pon..huhu

SyedGraphiX said...

hahaa. takpe. kerja ok gak tu. bercuti ni dah bosan dah. #eh. haha

eyida said...

@SyedGraphiX penatla..rasa tak cukup rehat je..huhu..

GincoMerahJambu said...

alolo..sdeynye kene keje hari2 ct ni..

syie ade tutorial makeup baru..jom tengokk

eyida said...

@GincoMerahJambuhuhu..nasib baik hari ni tak keja..okey, nanti kita tengok :)